October 17, 2018

مناسب‌ ترین راهکار جهت مدیریت داده های بیماران سرطانی

مرکز تحقیقات خود را مجهز کنید

 

مدیریت تومور بانک

با سیستم مدیریت و نگهداری نمونه های آزمایشگاهی و پاتولوژی، ویژه مراکز تحقیقاتی سرطان و انکولوژی، تحقیقات سازمان خود را متحول کنید

سوالات و قالب های آماده و قابل ویرایش

بیش از ۱۰۰ فرم تخصصی آماده
بیش از ۱,۰۰۰ سوال از پیش تعریف شده
بیش از ۱۴,۰۰۰ گزینه قابل انتخاب

تمامی اطلاعات بالینی جمع آوری شده را به صورت استاندارد و ساختار یافته نگهداری کنید

مدیریت چند مرکز تحقیقات

سطوح دسترسی پیشرفته، امکان استفاده چندین مرکز تحقیقاتی از یک سیستم واحد را پدید آورده است.

دیگر نگران چگونگی به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیماران با دیگر محققین نباشید

Cancer Registry System چیست؟

در اصطلاح، Cancer Registry به جمع آوری اطلاعات ثانویه مرتبط با بیماران سرطانی، با تشخیص مشخص، و اطلاعات کامل شرایط بیمار و اقدامات انجام شده میباشد. در صورتی که رجیستری به خوبی پیاده سازی شده باشد، میتواند تبدیل به بانکی از اطلاعات پزشکی بیماران باشد و میتواند واقعیت مراقبت های بالینی، خروجی های بالینی، روند پیشرفت بیماری ها و موثر بودن درمان را به ما نشان دهد. سیستم های Patient Registry با سیستم های Electronic Medical Record یا EMR که تمرکز آنها بر مدیریت مطب از جمله نوبت دهی و پذیرش، ورود اطلاعات پزشکی، نسخه نویسی و مسائل مالی میباشد، متفاوت هستند. همچنین در سراسر دنیا، سیستم های Patient Registry بصورت Point-of-care (بر بالین بیمار) استفاده نمیشوند. بلکه اطلاعات جمع آوری شده در فرم های کاغذی یا نرم افزار EMR وارد شده، و سپس در مراکز تحقیقات با اجازه بیمار وارد نرم افزار رجیستری میشوند.

Sima CDMS

سیستم مدیریت داده های سرطانی (CDMS) سیما یک نرم افزار Patient Registry تحت وب میباشد که ویژه مراکز تحقیقاتی بهداشتی بزرگ، مرتبط با چندین مرکز دیگر و یا شهر های دیگر، با تعداد بالایی محقق و بیماری های مختلف میباشد. تحت وب بودن این سیستم موجب شده است که پزشکان بدون محدودیت مکانی، و بدور از هرگونه دردسر نصب و نگهداری سیستم، در سراسر ایران و جهان، بیماران خود را ثبت نموده و به اطلاعات قبلی دسترسی داشته باشند. همچنین این امکان بوجود آمده است که پزشکان سراسر ایران، در پروژه تحقیقاتی که در مرکز دیگری و در شهر دیگری در حال انجام هست، همکاری نمایند.

 تمرکز این سیستم علاوه بر نکات ذکر شده در سیستم PRS، بر روی مدیریت اطلاعات، پروژه های تحقیقاتی، پروتوکل های مراقبتی، و مدیریت بانک تومور میباشد. مهمترین خصوصیت این سیستم سازمان دهی صحیح ذخیره اطلاعات  و تعداد زیادی فرم پیش تعریف شده و قابل ویرایش، بویژه در زمینه سرطان، بر طبق اصول دانشگاه های کانادا میباشد. سطوح دسترسی پیشرفته موجب شده است که بدون نگرانی از ایجاد تداخل و از دست رفتن حریم خصوصی، امکان دسترسی تعداد بیشماری پزشک و کارکنان بهداشت را در یک سیستم و بر روی بیماری های مختلف و مراکز تحقیقاتی مختلف فراهم نمود. امکان ایجاد فرم های داینامیک و سوالات قابل تغییر، مراکز تحقیقاتی را خودکفا نموده و محدودیت های ایجاد تحقیقات جدید را برداشته است. این سیستم با الگوی برداری از نمونه های معتبر دانشگاهی کانادا، امکان خروجی گرفتن از اطلاعات با جستار(Query) تفکیک شده و به صورت ناشناس (Anonymous) را مهیا میکند که آنالیز اطلاعات را در نرم افزار های آماری (SPSS) بهبود میبخشد.

  • سطح دسترسی

    تعیین سطح دسترسی کاربران با قابلیت تنظیمات اختصاصی از جمله: ایجاد مسئول پذیرش، منشی، پرستار، پزشک، محقق، مدیر و … . سطح دسترسی به بیماران مشخص، سطح دسترسی به فرم های مشخص

  • فرم ساز داینامیک

    امکان ایجاد: بیماری های مختلف، فرم های عمومی یا اختصاصی برای بیماری های مختلف

  • پرسشنامه

    امکان ایجاد پرسشنامه های کاملا داینامیک و قابل تغییر، گزینه های از پیش تعریف شده، ایجاد سوالات زیر شاخه یا Subquestion

  • فایل تصویری

    اضافه کردن فایل تصویری (عکس بیمار، ضایعه، اقدامات پاراکلینیکی و …) امکان علامت گذاری موقعیت ضایعه، درد و … بر روی نقشه گرافیکی بدن یاBody Map

  • گزارش

    خروجی گرفتن از تمامی اطلاعات بیماران (دیتابیس) جهت بررسی در نرم افزار SPSS و EXCEL، جستجوی پیشرفته بر اساس تمامی اطلاعات بیماران، تعیین چگونگی، نوع، و مقدار ذخیره اطلاعات در دیتابیس

امکانات

سوالات رایج

کاربران

  • ثبت تعداد نامحدودی کاربر
  • تعیین سطح دسترسی بسیار پیشرفته از جمله
  • ایجاد مسئول پذیرش، منشی، پرستار، پزشک، محقق، مدیر و …
  • ایجاد سطح دسترسی بر اساس بیماری، شهر، پزشک، مرکز تحقیقات-کلینیک-بیمارستان، کد تحقیقاتی و …

ساخت فرم و پرسشنامه

  • امکان ایجاد بیماری های مختلف
  • امکان ایجاد فرم های عمومی یا اختصاصی (برای بیماری های مختلف)
  • امکان ایجاد پرسشنامه های کاملا داینامیک و قابل تغییر
  • امکان ایجاد گزینه های از پیش تعریف شده
  • امکان ایجاد فرم های الکترونیک کاملا مشابه با فرم های کاغذی (Native Forms)
  • ذخیره استاندارد اطلاعات فرم ها
  • قالب های آماده

گزارش

  • خروجی گرفتن از تمامی اطلاعات بیماران (دیتابیس) جهت بررسی در نرم افزار SPSS و EXCEL
  • حفظ حریم شخصی بیماران (ناشناس ماندن بیماران)
  • امکان فیلتر کردن خروجی
  • ساخت گزارش های قابل تغییر
  • نمودار گرافیکی گزارش ها
  • ایجاد فرم جهت نمایش و چاپ، برای تعداد مشخصی از بیماران
  • ایجاد فرم جهت نمایش و چاپ اطلاعات پرونده بیمار

ورود اطلاعات

  • ورود اطلاعات بیمار
  • فرم های آماده ، انعطاف پذیر و کاملا قابل تغییر
  • خلاصه تاریخچه اقدامات انجام شده برای بیمار به ترتیب زمانی
  • نمودار تصویری جواب آزمایشات
  • مشاهده و اصلاح بر اساس بیماری
  • ذخیره استاندارد اطلاعات بیماران
  • فرم های استاندارد با گزینه های از پیش تعریف شده از جمله
  • اطلاعات دموگرافیک، آلرژی، بیماری های همزمان، سابقه فامیلی و …
  • شرح حال و معاینه، جواب آزمایشات ، شرح عمل، گزارشات تشخیصی (پاتولوژی، رادیولوژی، آندوسکوپی، ECG و … )
  • اقدامات درمانی از جمله: داروهای مصرفی، رادیوتراپی، شیمی درمانی و …
  • لیست آماده بیماری ها، داروها، آزمایشات، پروسیجر ها، آقدامات پاراکلینیک، تشخیص ها و …
  • اضافه کردن فایل تصویری (عکس بیمار، ضایعه، گرافی، پاتولوژی، ECG و …)

گزارش

  • تعریف پروتوکل تحقیقاتی
  • تعریف دوره های زمانی مراجعه بیمار، بر اساس هر پروتوکل تحقیقاتی
  • تعریف اقدامات لازم برای هر بیمار، بر اساس هر پروتوکل تحقیقاتی
  • مدیریت پروژه های تحقیقاتی
  • مشاهده گرافیکی وضعیت پروژه (گان چارت)
  • مدیریت انتشار مقالات
آیا من میتوانم از این سیستم برای ثبت چندین بیماری مختلف استفاده کنم؟
بله
آیا من میتوانم به هر تعدادی سوال جدید ایجاد کنم؟
بله. شما میتوانید به هر تعدادی سوال جدید ایجاد کنید و یا سوالات قبلی را ویرایش نمایید
آیا سیستم رجیستری، یک سیستم مطب داریست؟
خیر. کاربرد و تمرکز سیستم PRS برای جمع آوری اطلاعات پزشکی بیماران جهت آنالیز در نرم افزار های آماری همچون SPSS و Stata میباشد. هرچند سیستم را در مطب نیز میتوان استفاده نمود، ولی با توجه به ترافیک بالای مطب های ایران، توضیه میشود از راهکار های اختصاصی مطب همچون سیستم  های EMR استفاده نمایید. تمرکز سیستم EMR بر نوبت دهی بیماران، ثبت خلاصه اطلاعات معاینات و آزمایشات، و از همه مهمتر، نمایش خلاصه اقدامات ویزیت های قبلی میباشد. جهت اطلاعات بیشتر، بخش راهکار های مختص مطب را ملاحظه نمایید.
  • تعداد کاربران
  • تعداد بیماری
  • تعداد فرم ها
  • اضافه کردن کاربران بیشتر
  • اضافه کردن بیماری های بیشتر
  • هزینه ایجاد هر فرم سفارشی
  • هزینه پشتیبانی سالیانه
  • موقعیت سرور

* تعداد فرم ها در پکیج Starter ثابت هست. در صورت نیاز به تغییر هزینه دریافت خواهد شد.

** هزینه پشتیبانی در صورت اضافه شدن محدودیت کاربران یا بیماری ها، افزایش خواهد یافت.

پیش از خرید ما را بیازمایید جهت دریافت اطلاعات ورود با ما تماس فرمایید

مراکزی که به ما اطمینان داشته‌اند